O nas
Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę. Reklama (z łac. reclamo, reclamare odzew; re 'w tył, znów, naprzeciw i clamo, clamare wołać) informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki). Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań. Reklama jako środek masowego przekazu ma za zadanie budować zachowania, generować potrzeby, wywoływać pragnienie. Reklama przybiera różną postać od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej. Czasami reklama występuje w formie ukrytej np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego. Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy np. firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca co jest na pograniczu reklamy i korupcji. Celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego w reklamie można się spotkać z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy, a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej. Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę. Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną. Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego, ang. Cause Related Marketing). Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.
Oferta
Nagłówek1
Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę.
Nagłówek2
Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę.
Nagłówek3
Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę.
Nagłówek4
Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę.
Kontakt
Firma
ul. Nowa 100
10-100 Miasto