O nas

Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę. Reklama (z łac. reclamo, reclamare ‘odzew’; re 'w tył, znów, naprzeciw’ i clamo, clamare ‘wołać) – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki). Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań. Reklama jako środek masowego przekazu ma za zadanie budować zachowania, generować potrzeby, wywoływać pragnienie. Reklama przybiera różną postać – od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej. Czasami reklama występuje w formie ukrytej – np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat – co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego. Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy – np. firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca – co jest na pograniczu reklamy i korupcji. Celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego w reklamie można się spotkać z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy, a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej. Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę. Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną. Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam – reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego, ang. Cause Related Marketing). Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.

Oferta

Nagłówek1

Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę.

Nagłówek2

Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę.

Nagłówek3

Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę.

Nagłówek4

Chcesz mieć profesjonalną stronę WWW, ale nie chcesz przeznaczać na ten cel zbyt dużej kwoty. Wcale nie musisz! Wykonamy dla Ciebie bardzo tanią i atrakcyjną stronę.

Galeria

Kontakt

Firma

ul. Nowa 100

10-100 Miasto

Formularz kontaktowy


Dojazd

Twoja wiadomość została wysłana, dziękujemy.